אודות


אודות איי פי וי סקיוריטי בע”מ

משנת 2005, איי פי וי סקיוריטי מתמחה וממוקדת במתן שירותים ופתרונות פרו-אקטיביים בתחום אבטחת המידע והסייבר לארגונים.

שירותי החברה כוללים שירותי ניהול אבטחת מידע באמצעות מומחה (CISO-as-a-Service), ביקורות וסקרי סיכונים, מבדקי חוסן, מבדקי חדירה, בדיקות והערכות סיכוני אבטחת מידע, תקינה וממשל, תוך התמקדות בנכסי המידע והתהליכים הקריטיים של הארגון תוך שילוב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם עם מתודולוגיה תהליכית מובנית.

מעגל אבטחת המידע הפרו-אקטיבי מחפה ומשלים את החסר במעגל אבטחת המידע האקטיבי אשר נמצא במחסור ההולך וגדל של פתרונות אל מול קצב התגברות האיומים והדינמיקה של מערך המחשוב הארגוני. סט השירותים כולל סקרי סיכונים, מבדקים וביקורות תקופתיות (כגון מבדקי חדירה, בדיקות אתרים, מבדקי בסיסי נתונים, ועוד), מערכות ניטור והתראה, ייעוץ וליווי מקצועי, עמידה בתקנים (ISO27001, ISO27799, GDPR) ועוד.

לאיי פי וי סקיוריטי מעל 200 לקוחות מובילים ממגזרי התעשייה השונים כגון: הייטק, פיננסים, תעשייה, ממשל, תיירות, תחבורה ועוד.

מגוון הפתרונות של איי פי וי סקיוריטי מותאם לצרכים ולדרישות של כל בעלי התפקידים בארגון ומאפשר קבלת תמונת מצב ממצה ועניינית כמו גם יכולות ניטור בזמן אמת של מערך אבטחת המידע של הארגון ותאימותו לתקנים.

איי פי וי סקיוריטי מספקת ללקוחותיה שירות שונה המייצג גישה חדשנית לניהול הסיכונים ולאבטחת המידע באמצעות מיפוי ואיתור ממוקד של סיכוני אבטחת המידע ברשת הארגונית תוך התמקדות בהקשר העסקי. כחלק מתהליך הבדיקה, אנו בוחנים את הארגון כמכלול בכדי ללמוד אילו נכסים עסקיים הינם בעלי החשיבות הרבה ביותר עבור הארגון, ואיזה תפקידים ממלאים נכסים אלו לצורך השגת יעדי החברה. בהתבסס על מידע זה אנו מנתחים את האיומים והסיכונים ומגישים ממצאים תמציתיים והמלצות ממוקדות לביצוע לצורך תיקון פרו-אקטיבי של הליקויים הקריטיים שנתגלו.

%

%